måndag

idag har jag vart i skolan för första gången på flera år känns de som. fast vi va i rävnäs och lekte lekar med ettorna, kallt vare. sen fick vi korv och gick på tipspromenad sen åkte vi hem. jag och sara tog en trip till mammas jobb och fika lite :) nu ligger vi här och har kollat på lite bilder, snart ska vi ner på stan. jag ska köpa hårfärg, boka klipptid och hämta ut mina skatteåterbäringspengar :) klockan sju ska vi möta dom andra på kalle på spången för lite fika :) sen ska mamma färga mitt hår kanske, annars imorrn.

En gammal bild på mig och sara :)

hemma

Nu är jag hemma från Turkiet efter två veckor. Jag har haft så SJUKT kul! Bästa resan i mitt liv, jag vill bara tillbaka. De har vart mest sol, bad, öl och drinkar. Vi va på hamam första dagen också och så va vi på en båttur en dag. Dagen innan vi åkte hem tatuerade jag mig också :) Slänger in en bild sen. Sjuk blev jag nån dag innan vi åkte hem också, men nu är de ännu värre. Kan knappt prata, Sara hörde inte ens att hon prata med mig i morse, haha. De väl vad jag förtjänar. Skulle till Sala på krogen ikväll menmen.. blir att ligga hemma med halstabletter och nässpray. Nu orkar ja inte skriva nå mer men slänger in bilder sen nån gång :)

TAKE ME BACK!

husvagnsmys

Har precis vaknat och ligger i Alex husvagn och han jobbar, slutar om ett par timmar. Igår kolla vi på två filmer och åt ostbågar, mysigt :)Tänkte äta lite frukost och sen kolla på en film tills Alex kommer. Sen blire hemåt som gäller och jag ska packa de sista och sen ska vi på bio troa ja. Imorgon bitti skjutsar han mig till flygplatsen :D:D:D

1 DAG KVAAR!

lalalalala

Jag är rastlös! Har precis kommit hem från stan, jag och mamma har vart nere och växlat pengar och handlat de sista inför resan. Compeed skavsårsplåster, resorb vätskeersättning, hårspray, sollypsyl och comviq amigos :) Jag börjar bli orolig att jag har övervikt i väskorna, får man bara ha 15kg + 5kg så har ja de. Får väl slänga ur nåt på flygplatsen i så fall.

Jag kommer sakna dig

2 DAGAR KVAR!

packning, jobb, bio

Tisdag idag och jag har packat och jobbat hela dan. Efter jobbet åkte ja ner på stan och mötte bella och sara, vi gick på bio. Görans sommar, den va lite komisk haha. Sen skulle jag cykla hem, men då är de nån jävla idiot som har låst fast sin cykel i min så mamma kom och hämta mig på cykel, får hämta den imorrn. Har nyss bokat tågbiljett till Stockholm, ska åka till älskling och sova med han i husvagnen imorrn :) Men nu ska jag sova för jag är skittrött.

JÄVLA JÄVLA JÄVLA SKIT!

ny vecka

Nu äre måndag morgon och jag sitter och äter fukost. Helgen har bestått av att jobba mestadels sen har jag bara tagit de lugnt. Idag blir de också jobba men innan de täkte jag åka ner på stan en sväng och handla lite nödvändigheter. Imorrn blir de sista jobbdagen och fredag morgon åker vi till Turkiet, woho :D Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen få nåt gjort :)

Turkiet förra året :)

hemma igen :)

Nu har jag kommit hem från Finland, kom igår kväll :) Jag och älskling låg hemma och kolla på film hela kvällen. Nu har jag precis packat upp allt och ska snart iväg och jobba. Ja hade de jätteskönt i Finland. Va mest lat och sola och bada hela dagarna, träffa släkten och hade de trevligt. Tänkte slänga upp lite bilder nedanför.

På fasters stuga :)

Kvällsbad

Dior och mamma <3

Jag och Lelle sov på studsmattan, med massa kläder

Sola och bada :)

Nadia, jag och Felicia ville till affären och köpa
godis så vi lifta. De här va va vi fick åka med, haha.

Finland

Nu har jag vart i Finland i två dar och vi har haft jättefint väder. Hela dan igår och idag hart jag legat och latat mig i solen  på fasters sommarstuga :) Nu är jag hos mammas kompis camilla och vi har nyss grillat och lite sånt och jag väntar på att lelle ska komma hem. Imorrn ska jag till farmors sommarstuga och hela pappas släkt ska dit sen ska jag sova där och va där på torsdag. På kvällen ska vi till morbror och sova sen ska vi upp jättejätte tidigt på fredag morgon och åka hem. Skriver mer och slänger in nån bild när jag är hemma.

tältning

Igår kväll åkte jag, alex, becka och kim ut till hallsta gropen och tältade och grillade :) Skitmysigt vare. Vi kom dit och satte upp tälten sen blev de grillning och så vart de några cider. Sen spela vi lite kort och bada, skönt. Imorse va de inte lika kul när man vakna och de va 300 grader i tältet och inte speciellt svalare utanför. Bakis och trött va man också. Men nu ligger jag hemma i sängen och ska snart äta kebab :D Men sen måste jag nog ta tag i packningen, åker till Finland idag ju. Måste åka runt halv sex, sen kommer jag hem fredag kväll/natt.

Nu börjar jag längta till vintern
och snön :D

göteborg :)

Onsdag: Vi åkte från västerås runt två, va framme runt sex efter att ha virrat runt i göteborg en stund och letat efter vårt hotell. När vi hittade de checkade vi in och lämnade våra grejer. Sen gick vi ut och leta efter nånstans att äta. Vi hitta en jättemysig kinarestaurang där dom hade jättegod mat. Efter de gick vi på bio, baksmällan såg vi. Andra gången jag såg den på bio, men den är ju så sjukt rolig så de gör inget :D

Torsdag: Vi gick upp ganska tidigt och åkte till Liseberg, när vi hade vart där i nån timme började de spöregna så vi fick åka till hotellet och byta kläder sen tillbaka igen. Vi spenderade hela dagen där och på kvällen gick vi och hyrde två filmer och köpte kina-mat så blev de en filmkväll på hotellet :)

Fredag: Vi gick in till nordstan efter att vi hade ätit frukost och checkat ut. De blev shopping hela dagen och jag hittade två par skor, en stickad tröja, en tjocktröja, en klänning, en kjol, en ring, två linnen, två t-shirtar och en skjorta :) När vi va klara åt vi på en jättemysig restaurang och sen åkte vi hemåt :)

På kinarestaurangen :)

På Liseberg uppe i tornet :)         På 3d-film, vi va lagom blöta efter spöregnet

På universeum :D

Liseberg

Filmkväll med kina-mat :)