hemma

Nu är jag hemma från Turkiet efter två veckor. Jag har haft så SJUKT kul! Bästa resan i mitt liv, jag vill bara tillbaka. De har vart mest sol, bad, öl och drinkar. Vi va på hamam första dagen också och så va vi på en båttur en dag. Dagen innan vi åkte hem tatuerade jag mig också :) Slänger in en bild sen. Sjuk blev jag nån dag innan vi åkte hem också, men nu är de ännu värre. Kan knappt prata, Sara hörde inte ens att hon prata med mig i morse, haha. De väl vad jag förtjänar. Skulle till Sala på krogen ikväll menmen.. blir att ligga hemma med halstabletter och nässpray. Nu orkar ja inte skriva nå mer men slänger in bilder sen nån gång :)


TAKE ME BACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0