Koh Samui

Tillbaka i Chaweng, Koh Samui for TREDJE gangen, haha.

Efter forra inlagget blev vi kvar pa Phi Phi 4 natter till. Dom fyra dygnen beskrivs nog bast som sol, bad, buckets och bakfylla. En kvall efter 2 buckets tyckte jag och Lina att de va en jattebra ide att thaiboxas. Sagt och gjort. Fick stryk av Lina men inte gav jag upp for de. Ingen annan ville boxas forutom en Italiensk boxartjej som va ca ett huvud langre an mig och hade magrutor som en man. Ni kan ju gissa hur de gick efter att ha druckit annu en bucket till som trostpris for att ja forlora mot Lina.





Efter Phi Phi tog vi baten till Ao Nang dar vi spenderade 3 natter. Dar blev de en dag med ridning pa stranden och en kvall pa hotellet med Sex and the city. Dagen efter akte vi Long Tail bat ut till Pranang for en dag med sol.




Nar vi lamnat Ao Nang akte vi till Patong en natt och sen Karon tva natter. I forrgar va Ebbas sista kvall sa de blev en utgang i Patong. En timme innan Ebbas taxi till flyget gick kom vi tillbaka till hotellet, hon akte till flygplatsen och jag, sanne och bella akte hit. Blev en 12 timmars buss och batresa utan mat och utan somn natten innan sa igar nar vi kom fram checka vi in pa hotellet och inatt sov vi 14 timmar. Idag blev en dag pa stranden och ikvall borjat festivalen Re Earth!


I Karon gjorde jag min 5:e footscrub den har resan, sa skont!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0