torsdag 16 september

Jadu Bella, vad ska man säga?!


Jag,bella&mallan bestämde oss för att gå och ta EN öl på WB igår. Bara för att de va lillördag och ingen hade vart på de nya stället. Men så blev ju inte fallet. De vart ju 1, 2, 3... sen vart de pitchers och pluto och tillslut efterfest. Hela kvällen va allmänt galen bara, vi kommer hem till mig halv sex när mamma går upp för att åka till jobbet. Så hon fick sig ett gott skratt sådär på morgonen.

Man fick ju höra en hel del störda kommentarer under kvällens gång.
"vad vacker du är ikväll.. eller de kanske du är alla kvällar!?"
"men seriöst monica, VAFAN gör du uppe den här tiden?!?!?!"

Så ni kan ju gissa hur jag har spenderat halva min dag. Sängen.
Och andra halvan har jag vart i Stockholm med mamma. Hälsat på syrran och sen moster, tillslut hämtat mammas kompis på flygplatsen:)

Nu äre nog dags att sova, måste vara piggelin imorrn för då jävlar :D


Jag&bells på spicy häromdagen:)

Kräftskiva med min lilla familj i lördags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0