tisdag 21 september

Idag har jag haft lite smått panik.
Igår va kattjäveln så jobbig hela dagen så ja kasta ut henne. Men hon brukar alltid komma hem efter en liten stund, men hon kom aldrig så till slut va ja tvungen att gå och lägga mig så hon fick sova ute. Sen när mamma gick till jobbet i morse så kom hon inte in heller. Så när ja vakan i morse och hon inte hade kommit hem började ja bli orolig. Jag hade vardagsrumsdörren öppen om hon skulle komma. Typ tolv hörde jag en smäll, då kom hon kutande in i vardagsrummet och sprang rätt in i väggen, haha. Vilken idiot. Så nu är hon hemma iaf :)

Snart ska jag fixa mig lite och åka ner på stan och möta upp Bella :) Sen ska hon, jag och matilda på biio, de va ju inte igår! Inception ska vi se tror ja.


Lilla vilsna Agnes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0