måndag 27 september

Tjeeena :D
Nu har ännu en helg gått. Och lika bra har den här helgen vart! I fredags umgicks jag med matilda hela dagen. Mot kvällen åkte vi hem till mig och fixa oss och började dricka lite, sen fick vi även sällskap av en alek och en linn :) Runt elva tog vi oss ner på stan och de blev en till BMB kväll (dom är inte så ovanliga numera). Kvällen slutade i Bellas dubbelsäng.
På lördagen var det kalas för bellas mamma så jag blev kvar där hela dagen. Kom hem på kvällen och hann bara hem sen blev ja taggad igen. Så vi drog till vega på hemmafest, tänker inte gå in på detaljer men en helt störd kväll blev de. Kul hade vi iaf! Jag&bella kom hem till mig halv sex på morgonen.
Igår blev de en riktig slappdag. Bakis, thaimat och massa massa film.
Och idag har jag faktiskt vart och jobbat, bara över lunchen men de alltid nåt:) Blir samma sak tisdag, onsdag, torsdag också. Har hunnit med att vara ute och rida med matilda idag också, mysigt:)
Nu ska jag slänga ihop lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0