fredag 10 september

Hemma igen efter en ny Oslo resa, och den här blev lite annorlunda. haha.
Jag&bells åkte ner natten mellan tisdag och onsdag. Bella provjobbade onsdag och efter de hade vi inte mycket att göra. vi fick roa oss själva och de gick faktiskt ganska bra, haha.
Men sen körde de ihop sig så vi hade ingenstans att sova, så de blev att lägga ut liggunderlagen och sova i bilen helt enkelt. de gick ju de också.
Torsdag gick jag och provjobbade och de gick bra:) nu väntar jag på att dom ska höra av sig. sen blev de att åka hem igen på kvällen så vi kom hem inatt.
Idag har jag vart på stan en sväng, köpt en present åt lillasyster som fyller 17 på måndag bland annat:) Nu tror ja de dags att börja fixa mig. Om en timme ska jag till Becka som fyller år idag, sen BMB tror ja:)
Bells&jag i Big City!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0