söndag 31 oktober

Tänkte sammanfatta veckan lite:)
Början av veckan hände de inte så mycke, jobba mest.

Fredag slog vi till och hade förfest hemma hos oss, som blev till fest tillslut. Toppenkväll som inte va lika toppen dagen därpå när jag skulle upp och jobba.

Lördag jobbade jag hela dagen, slutade nio. 5 minuters fix och klunka i sig lite vin på bussen på g till halloweenfest, sen va ja också i form:) Även den kvällen slutade hemma hos oss och alldeles för sent. Ställde om min klocka till vintertid och hann sova tre timmar innan jag gick upp för att åka till jobbet. Men av någon konstig anledning går klockan ändå fel och jag kommer till jobbet en timme tidigare? inte så lyckat kanske. Inventering i 7½ timme, va som en zombie hela dagen.



Nej, nu har jag två nätter att sova igen. Natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0