torsdag 29 maj

Godkväll!

Hemma från en heldag i Stockholm. Morgonen började med studiebesök på sprit- och vin historiska museét. Inte speciellt kul, men jag och sara fann nåt kul i de hela och köpte roliga partymuggar :D

Efter de vidare till Grand Hotell och de va riktigt coolt att se. Inte alls som jag tänkt mig och vart chockad över allt hon berättade. Bland annat att den största sviten är 330 kvadrat meter stor och kostar 79 000kr per natt att hyra!! Den ni.

Efter de vart de trerätterskäk på nåt fint ställe på stureplan och sen egentid. Vi gick såklart runt i massa affärer men duktig som jag va käpte jag faktiskt ingenting :) känner mig nöjd med dagen ändå. klockan sex gick bussen hemåt och nu ska ja hoppa i säng!


Ja&sara i bussen påväg :) Cicci tog massa bilder också men har inte fått dom än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0