måndag 10 maj

Nu vare jättelänge sen jag skrev nåt. Men nu sitter jag i alla fall i skolan och skriver om miljöpartiet. Dom har ganska bra åsikter tycker jag, dom flesta är bra. Jag är i alla fall klar så jag har ingenting att göra. Så jag tänkte berätta lite om helgen.

I fredags skjutsa alex och dante mig och becka till kapellskär och vi satte oss på båten och drack öl på väg till åland. Båten gick skitfort och vi va i mariehamn elva på kvällen så de va mest att åka hem till pappa och blåsa upp luftmadrassen och somna framför tv:n.
Lördan gick vi upp ganska tidigt och åkte för att träffa våra nya arbetsgivare :) vi pratade med dom ett tag sen blev de lite provjobb och lite träning av bongmaskinen. Vi slutade runt åtta och åkte hem och drack gin och tonic med pappa och sofie :)
Söndag åkte vi till Eckerö och kolla på huset pappa ska flytta till och sen två skulle vi vara på jobbet igen och servera. Dom hade morsdag i fanland så de va ganska mycke folk. Vi tog sista båten hem sen. Och vi tog med oss min bil, haha. Den är ganska komisk. De åremodell 86 så de konstigt att den går över huvud taget. När den kommer upp i nittio låter den som fan och den skakar så de känns som att den ska explodera, haha. Så ja, de vart en ganska rolig hemfärd.

Nu ska jag kila på lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0