lördag 29 maj

Klockan är 21.33 och jag mår fortfarande inte bra. Men de visar ju bara hur sjukt kul jag hade igår! De va studentfesten på elba. Dagen började med skola i bara två timmar, sen drog vi ner på stan och käka och gick runt där bra länge. Jag och sara drog och soal sen hem till mig och fixa oss. Runt halv åtta gick vi till Becka och där börjades förfesten som va jävligt kul! Halv elva tog vi båten till elba och där fortsatte de roliga. Alldeles för tidigt åkte vi tillbaka och de blev subway.
Idag har jag inte mått så speciellt bra. Har vart på marknan med mamma och Nadia, men den sög. Sen skjutsa ja Nadia till irsta och åkte till bella och träna till utklädnadsshowen. Nu ligger ja död efter att ha kollat på film. Men nu ska ja till björnön och fiska, haha.
Bilder snodda från sara, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0