kaoskaoskaos

Ja, KAOS är rätta ordet för att beskriva igårkväll.
Orkar inte gå in på detaljer men blod svett och tårar passar nog ganska bra in i de sammanhanget faktiskt.
Själv va jag inte så inblandad. Efter kaoset drog jag och sara hem till henne och käka ägg. haha. sen skulle vi lägga oss och kolla på oc men somna efter typ 10min kanske.
idag har jag inte vart speciellt aktiv. mest spelat wii med alex, nadia och rasmus. haha komiskt spel.
snart ska jag ner på stan och träffa upp lite vänner och ut och käka. vi ska fira att alek fyller 19 imorrn :) de blir nog mys. så nu äre väl dags att fixa sig lite så man inte ser ut som en gammal alkis.
Tog inga bilder själv igår så snodde saras :)
haha tjejen brevid mig (vet inte vem hon är) höll på att strypa mig. ser lite smårädd ut faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0