torsdag 3 juni

Sitter på saras balkong och lyssnar på musik i solen :)

Igår va utklädnadsshowen, och vi vann inte. Men vi va bra ändå! Vi fick en röst av fyra, så de bra tycker ja :D Efteråt drog vi ner till vasaparken och drack cider i solen. Sen gick vi ner till löga och jag blev badad med peruken först. Inte va de varmt i alla fall.

Jag&sara åkte hem till mig och skulle fixa om oss och dra ner på stan för en krogkväll. Men vi somna i soffan i stället, haha. Så de blev ingen utgång för oss.

Idag va vi däremot i skolan som ingen annan va. Sen drog jag,sara&becka till mammas jobb och käka. Nu sitter ja hos sara, ska snart till frisören :)

Ikväll blire nog att dra till löga för grillning med klassen ! (Y)


Sara&jag igår. Lägger in fler när segoerika lägger in dom på face :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0