torsdag 10 juni

snart 11 juni.

Tisdagen blev succé, kanonförfest ute på landet hos sara sen blev de av mot pluto :) tyvärr blev ju jag utkastad av nån konstig anledning efter en timme. När ja kom ut märke jag att de rann blod längs hela min arm, haha. kanke va därför.
sara följde med på köpet när jag blev utsparkad så vi gick till burger corner och käka sen kom mamma och hämta oss :)








Onsdags gjorde jag inte speciellt mycke mer än att åka bil hit och dit. Först till barkarby outlet och kolla lite, sen till säbyholm och hjälpa nadia städa ur internatet sen till arlanda för att hämta kusin felicia :)

Idag blev de pimpning av vår studentvagn. Riktigt snygg blev den (Y)


Målar-sandra :)

Finfint blev de :)

Nu äre nog dags att sova, ska upp om sex timmar. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0