söndag 6 juni

I fredags släpa mamma med mig och nadia ut i skerike till en övergiven kohage, haha. Sen tog Nadia en massa studentfoton på mig, och då menar jag verkligen en massa! Och av dom vart de i alla fall några bra :)
Haha, den sista bevisar hur smidig jag är- och bra på att posa.
Efter fotandet åkte jag ner på stan för att möta upp Bella och Malin för att gå på Sex and the city 2.
Och jag måste säga att jag blev besviken. Filmen va inte speciellt bra, mest seg men med lite roliga kommentarer då&då bara. Så de va lite tråkigt, hade högre förväntningar.
Efter filmen ville alla hem så jag och bella cruisa runt lite och åkte och käka sen hem och sov.
Lördag jobbade jag. På kvällen drog jag med madde till en fest på min gata :) blev massa indiska shottar och en alldeles för full sandra ( med tanke på att ja skulle upp och jobba åtta på morgonen). När dom andra drog till krogen åkte jag hem och rökte lite vattenpipa& kolla film med najs sällskap.
Idag har jag jobbat igen, sen åkte ja direkt ut till madde med mamma&nadia och kolla på hennes kattbäbisar :D så vi vart kär i en som vi ska köpa i sommar :D
Nadia med lillplutten.
Sen drog dom andra hem och jag och madde byggde upp poolen, duktigt gjort av oss. Sen tog vi en barbacka ridtur i de fina vädret :) nu ska jag lägga i färg i håret och lägga mig i badet (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0