söndag 20 juni

Idag är jag lagom bakis. de vart utgång igår och kul som fan vare. halv fyra stängde krogen och då vandrade jag och becka hem. köpte korv på vägen så de tog typ två timmar, haha. två fulla vilsna svenskar mitt på åland kan ju bara inte gå bra.

runt fyra när vi vaknat till liv åkte vi och handla pizza sen kom pappa och hämta mig sex så åkte vi och hämta mamma, nadia och rassmus i hamnen :)

Nu har vi käkat och sitter och dricker lite gin (återställare ju). Ska snart gå ut i husvagnen och lägga mig och kolla på film och hoppas att jag kan somna nu när ja har vänt dygnet. Imorrn börjar vi jobba (Y) känns faktiskt kul! men tagit ledigt över midsommar när alla kommer hit :D

Ja tog lite bilder igår men har kvar kameran på förfesten så lägger in en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0