lördag 12 juni

GRYYYYYYYYYYYYM STUDENT IGÅR!

Började med champagnefrukost hos LinnPlockePinn :) sen taxi till skolan där vi satt och vänta och vänta och vänta tills vi till slut fick springa ut sist av alla! jag skötte mig och höll mitt "tal", haha. sen blev de vagnåkning, och de va nog bland de bästa på hela dagen :D

Efter de åkte jag hem och fira med släkt, familj & vänner. vi va kvar ända till tio då vi drog på blue moon i typ en timme och sen avslutade med bill&bob.

Jag vill bara säga så jävla mycke tack till alla som gjorde min dag sjukt bra!

Champagnefrukost





Hemma hos mig




Har en miljard bilder typ. orkar inte lägga in fler, finns på face :)

Nu ska jag packa, för imorrn åker jag och becka till åland och kommer kanske inte hem förrän i mitten på augusti. så ja hoppas vi ses där! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0