tjabba

gårdagen blev inte som vi tänkt oss, men den blev bra ändå.
jag jobbade på dagen och senare åkte jag och alex ner och skulle köpa byxor till han, men de va stängt. klockan sju mötte jag bella och vi gick och kolla på innebandy, tråksport haha. sen skulle jag på bio med thomas och alex så bella hängde med också. vi kolla på avatar, skitbra varen! hade inte så höga förväntningar så jag blev lite chockad. efter filmen fick vi för oss att vi skulle dra till strike och bowla och dricka öl, men när vi kom dit hade de tydligen stängt tio. så vi åkte hem till alex och söp och spela kort. runt sex somnade vi så idag känner jag mig lite småtrött, tur att jag är ledig :)




Nu vill jag bort från kylan, thailand -08




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0