the city

Tjaa, idag har vart en nice dag.

Började med att sara tvingade mig till skolan tidigare så vi kunde äta frukost där, haha. Sen hade vi två prov under dagen, de gick nog ganska bra :) När vi sluta drog jag, sara och bella ner på stan. Kolla runt lite sen träffa vi på erica :) Vi drog och käka alla fyra, bakpotatis. Gott som fan! Sen gick vi ännu mera, och ja fynda (Y) En pälsjacka för 120kr, de ni! och min älsklingsparfym som va nersatt till 100kr. Fem tog jag och sara bussen till skultuna, fast jag gick av vid rocklunda. Körde ett spinningpass med mamma, trodde jag skulle dö. Snacka om att va otränad, haha. Har duschat och käkat, nu hade ja tänkt plugga lite , sen tänkte jag se klart en film som jag och alex somna till igår :)


Pälsjackan :)

Jusste! Fredagens planer är lösta nu också :D Jag , sara och pao drar hem till erica på förfest sen krogen, JOODÅ!

Kommentarer
Postat av: erca

vilken fin jacka ;D jag har en sån fast i svart ;D

2010-01-26 @ 22:17:00
URL: http://ericabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0