lala

Hela dagen har spenderats hos erica och david. jag och alex sov där sen kom vi inte därifrån förrän typ sex. Har hunnit sova massa, kolla på två filmer och spela fifa. vi hade tänkt dra och bowla ikväll men med tanke på hur erica har mått idag så äre inte så bra idé. hon har bara sprungit fram och tillbaka till toan hela dagen, haha.

gårdagen va najs. sluta tio, smet fem minuter innan sen bara skynda sig till erica och börja fixa sig och hann förfesta i typ 1½ timme sen ut. alla skulle till silk men de va sån jävla kö så vi drog till pluto, men de sög. va där typ tio min sen drog vi. gick till silk och de va en riktigt bra kväll faktikst. Hann inte dricka så mycket så idag har jag inte mått nå dåligt alls :)

Ne nu ska jag och alex spela wii, erica tog lite bilder igår ska sno dom och lägga upp dom senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0