joodå

då va halkan avklarad. kul som fan vare :D linn och jag insåg att det fanns två gaspedaler och de kunde man ha kul med, haha.
höll på att inte få göra den bara för att jag inte har svenskt pass, men hon va snäll som tur va. har nämligen mitt svenska leg i alex handsfack som just nu är i stockholm, de va lyckat. hade lite smått panik i morse när ja inte hitta plånboken.

när vi kom tillbaka plugga jag och linni lite teori, så nu är jag snart klar. har bara sluttestet kvar :D
väntar nu på att peter ska komma, vi ska åka och övningsköra lite och så måste jag äta nåt. håller på att avlida har bara ätit frukost och en macka idag.

ikväll blire i alla fall massa plugg, har samhällsprov imorrn och nåt i religion. måste ut till sara och hämta papper på de också :)

ha en bra dag (Y)



Jag vill ha helg nununu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0