jodåå, de blir en utgång i alla fall

TJA.
Har precis kommit hem från sara , på vägen hem i bilen satt jag och lyssna på musik och vart skittaggad. Jag och Bella jobbar till tio ikväll så vi hade inte tänk gå ut. Men typ halva västerås ska ju ut ikväll så vi bestämde oss för att hänga på. Mamma hämtar oss från jobbet så åker vi direkt till erica och förfestar :D Ojj vad jag är taggad! Har inte vart på krogen sen jag fyllde arton, och de är snart en månad sen ju.

Och så har jag fått mina kläder från nelly också :D Hade beställt en tröja, en klänning och ett par paljettleggings med dragkedjor. Tröjan och klänningen va bra men leggingsen va för stora så dom ska ja skicka tillbaka.


Orkade inte ta på mig klänningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0