.

Idag har jag och mamma vart på massa utflykter lite här och var. Vi började med att åka ner på stan och gå runt, shoppa ett par jeans till alex och så bytte vi hans tröjor han fick i julklapp. Jag köpte en sak också, vet inte va de heter haha. Men man kan säga att de är som en morgonrock fast jättetunn och mycke kortare. Värsta kapet, kosta 74,50kr :D

Sen åkte vi ut till erikslund och kolla på lite alla möjliga saker och sen åkte vi ut tilla mammas kompis ute i skerike och skulle kolla hur de gick för dom, dom håller på att bygga hus där.

Nu ska jag snart ge mig av mot skultuna. De blir en myskväll där med sara :) så nu ska jag bara packa i lite saker och sen ringa henne. Hörs imorrn kanske, chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0