.

tja!
min dag började med jobb. sen hem till alex mamma och käka sen har jag och alex bara tagit det lugnt. lekt med min nya julklapp, fick ett wii av älskling :D jusste, måste berätta om resten av mina julklappar :)

*Fick pengar av pappa
*Ännu mera pengar fån farmor& farfar och morfar
*Britney spears parfym fantasy midnight av faster (har den redan men den tar väl slut nån gång)
*Skålar av min andra faster
*Lite andra småsaker av resten av släkten
*Sminkkit, presentkort på H&M, nagellack, en tavla, ett linne, ipod hörlurar och färglinser av mamma
*desperate housewives box av syrran
*och så mitt wii av älskling :D

jusste, fick en rosa rattmuff som de står höger och vänster på av syrran också, haha. har ju ingen bil men.. hon tyckte att jag skulle ha den på uppkörningen så ja inte kuggar.

dags för ett bad sen lägga sig i sängen och kolla på tv, imorrn blire stan med sara och bells :)

lite bilder på några av dom roligaste händelserna 2009

Idre v.9 med alla sköna människor!

Åland över en helg, de måste göras om!

Min första krogkväll!

Alanya i somras. De blir svårslaget, två sjukt roliga veckor

Min 18-års kryssning. Vi vann nog pris i att roa oss själva, så kul som vi hade hade nog inte många kunnat haft i vår situation, haha.

Älskling får vara med på ett hörn också. vi har haft mycke kul för oss, bla kreta i somras.
Sen får vi inte glömma alla partykvällar

och till och med dagarna i skolan har vart bra







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0