2010

Då vare 2010. Året börjar med bakfylla och asont i hela kroppen, men de nåt positivt! Betyder att jag hade kul igår.
Vaknade två imorse och kände mig döende sen har jag gjort ungefär ingenting hela dagen. Tänkte ta och berätta lite om gårdagen nu :)

Den började hemma hos Bellas syster på rönnby. Vi va där till ungefär elva sen tog jag, malin och p bussen ner på stan och mötte madde och erica :) Gick hem till malins kompis en stund innan vi drog till torget och träffa resten. På tolvslaget blev de champagnesprutning och massa massa raketer, jag älskar när de smäller överallt och när alla sprutar champagne :D haha. sen skulle vi hem till erica på efterfest, blev ju inte så bra till en början, fick sitta i en trapp i typ en timme. Men sen ordna de sig :) Klockan sex imorse tog jag och alex taxi hem efter ett misslyckat försök att sova hos erica, haha.

slänger in lite bilder sen lägger jag mig i soffan och fortsätter tycka synd om mig själv. men men, jag mår som jag förjänar eller va säger ni?

Hos bellas syrra :)







På tolvslaget :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0