TJABBA!

NU vare skitlängesen jag skrev igen, men jag har haft fullt upp och varken orkat eller haft tid.

I lördags skrev ja sist sen i söndags fixade vi med lägenheten hela dagen, plocka ur flyttkartonger och hängde upp grejer på väggen och så :) Igår förmiddag va ja på körskolan hur länge som helst, hade dubbel körlektion och så plugga ja teori. Sen praktik mellan tre och tio, va inte hemma förrän halv elva så la jag mig i sängen och börja läsa twiligt igen. Har läst alla fyra men de va ett tag sen nu så nu äre dags igen :)

Idag har jag haft praktik på förmiddagen, skulle börja sju men försov mig. Vakna nio och fick panik! Men de gjorde inte så mycke. På lunchen kom sara så vi gick till vivaldi och käka sallad. När ja sluta kom peter och hämta mig och vi övningskörde i två timmar och nu har jag vart och solat. Skönt som fan när de så här kallt! Nu ska ja kolla på the vampire diaries :) chiao!


Haha hitta en bild på mig från skolavslutningen i nian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0