Tjaa!

är på jobbet och blev precis klar med allt jag ska göra ikväll , så nu vart de tråk. men slutar om 20 min.
idag har jag inte gjort annat än jobbat hela dagen, kuljul. och så har jag gått runt med världens träningsverk! ser ut som att jag har bajsat på mig när jag går, kan inte ens gå normalt ju, haha. de resultatet av en timmes träning, bra sandra! de va nog för längesen sist.

snart ska jag hem och kolla på the vampire daires avsnitt ett och två, missar ju när ja har praktik hela tiden. och imorrn börjar ja inte förrän tre men jag ska gå upp ganska tidigt ändå, har en dubbel körlektion tio. sen tänkte ja plugga massa teori och sen passa på att sola när jag ändå är där :) chiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0