jag hatar busschaufförer!

Igår vart de oc maraton för mig och sara, slutade kolla halv två typ. Sen hade vi en skön sovmorgon och började klockan tjugo i ett, trodde vi!? Men sara hade glömt att hon skulle till skolan och prata med rektorn klockan nio, haha. så hon åkte till skolan med sina föräldrar och jag låg kvar och sov, så skönt! När hon kom tillbaka typ tio käka vi frukost och gjorde oss i ordning. Sen såg vi två avsnitt oc igen, haha.
Vi åkte till skolan och hade EN hel lektion, kolla på en film om kineser. Sen sluta vi och dennis kom och hämtade mig, jag hade körlektion :) Och efter de boka jag teorin och uppkörningen :D så nu är jag lite nervös. fick springa till stan typ och möta bella och sara, vi gick till um och hämta ut nya p-piller.
Efter de tog jag bussen hem. de va helt fullt på bussen så när jag skulle av hann jag inte gå av. så ropa jag på busschauffören men den idioten vägra stanna. så jag fick gå från skallberget, kul!
jaja, sånt som händer. nu ska jag plugga lite svenska.


Bara tre veckor kvar tills vi drar till åre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0