goddag :)

Imorse när klockan ringde 06.15 va ja död. nästan bokstavligt talat. hade världens huvudvärk och hade knappt sovit på hela natten. jag ringde och sjukanmälde mig och sov en stund till, haha alex råka också försova sig bara för de. typ halv tio gick vi upp, blev inget solande igår så vi åkte imorse i stället. sen åkte vi och köpte en vikingkebab och delade på sen hoppade in i duschen. nu drog alex nyss, han ska tatuera sig klockan tolv, så ska nog åka dit och kolla om typ två timmar :) sen typ halv tre ska jag möta sara och vi ska gå till arbetsförmedlingen och lyssna på folk som berättar om att jobba utomlands, bland annat i norge :) sen ska bells också komma.

klockan fem börjar ja jobba och slutar tio ikväll , då blire sova för imorrn ska jag upp tidigt.



haha, en komisk kväll som jag vill göra om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0