onsdag 28 april

Nu har jag glömt bort att blogga igen! och så har jag haft ganska mycket att göra.

I måndags vart de skola först, och sen åkte jag och sara ner på stan och mötte upp paola. blev en hamburgertallrik på amore , gott :) sen gick vi en sväng på stan innan jag gick hem och plugga.
Gick på bio med alex på kvällen, vi såg nån film som jag inte kommer ihåg va den hette. men den va rätt bra iaf.

Igår vare bara jag och linn i skolan första lektionen, haha. När vi sluta åkte jag linn och bells ner på stan och de blev en spicy! Sen gick vi runt på stan hur länge som helst kändes de som. Och jag köpte ett par gula brillor. Men sen kom jag på att dom såg konstiga ut så ja lämna tillbaka dom, haha.
Sen hem och plugga massa massa massa.

Idag har jag och sara vart duktiga, efter skolan åkte vi till stan och gick hälsospåret vid svartån. De ingår i nån uppgift som vi ska göra. Men de va så tråkigt att bara gå så vi tog massa kort på vägen i stället. Här är resultatet!


vi är inte normala nånstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0