måndag 19 april

Kom nyss hem från praktiken och fick reda på en jätterolig sak. Pappa har köpt en bil till mig :D:D som jag ska ha i sommar när jag bor och jobbar på åland. WIIIIIEEEEEEEE!!
Har ingen aning om va de är för färg eller modell eller nånting. En liten kaklåda hade han sagt, haha. Antagligen inte nyare än 80-tal, men de gör inget :D såna bilar är roligare att köra!

innan praktiken idag tog jag och becks en sväng på stan :) jag köpte jackan som jag har tänkt köpa ett tag, har inget kort på den men tar imorrn :)

är ledig hela dagen imorrn eftersom jag ska jobba natt. så ja hoppas jätte jätte mycke på att de kommer va sol så jag kan ligga ute i en solstol och hare skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0