lite ändring i alla fall

Nu har jag ändrat designen lite grann. Inte helt nöjd men de duger för tillfället :)

Sitter på baksidan i de fina vädret och solar nu i alla fall, skönt som fan! Börjar inte praktiken förrän tre, men om en timme tänkte jag börja bege mig mot mammas jobb för lite käk. Sen ner på stan och lämna tillbaka en kavaj och kolla runt lite.

Den här veckan kommer bestå av praktik och jobb måndag till söndag, kul (Y). Men torsdag blir nog bra i alla fall, då ska vi till arlanda på studiebesök med klassen :) Och på lördag fyller pao 19, så då blir de firning hoppas ja :D

Igår beställde jag kläder från hm också :)

Älskar att internetshoppa :D haha.

Jusste, har en sak till att berätta också! Jag har skaffat mig ett sommarjobb efter studenten:) hade tänkt vara kvar på coop, men så blev de inte. Ska åka till åland och jobba på en restaurang nere i hamnen och så ska jag bo hos pappa hela sommaren. Becka och linn hänger på om dom fixar jobb också :) Så de blir nog skitbra.

Nu ska jag återgå till min solning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0