sol sol sol

Idag sitter jag ute i solen igen, fast de inte lika skönt som igår. Blåser lite för mycke. Börjar praktiken tre idag igen, så de nice :)

Prata nyss med Bella som kom hem från kina igår. Har saknat henne när hon va borta.

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från när vi va på åland förra helgen efter som jag knappt har bloggat sen dess.

Hon hitta en kompis, haha :)


tänkte lägga upp från kryssningen också men jag är inte med på en enda bild, och de nog ganska bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: elin

Hej,pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-13 @ 20:01:02
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0