fredag 30 april

tjena tjena :D

klockan är 22.58 och jag och alex är helt döda efter en hel dag inne i barcelona! Imorse efter en supergod hotellfrukost tog vi tunnelbanan in till centrum (de va inte de lättaste med byten och grejer). De vart en hel dag i barcelona med shopping, god mat och glass i parken :) När vi skulle hem tog vi fel tåg, fick åka tillbaka och när vi va tillbaka upptäckte vi att vi redan hade missat de andra, haha. Så de blev en liten promenad, som inte va så liten. När vi väl kom till hotellet va klockan nio.

Nu ska vi lägga oss och kolla på en film och mysa :) men först lägger ja upp lite bilder från dagen, jag har ju faktiskt lovat mamma :)


SHOPPING

MAT PÅ STEAKHOUSE

PÅ TÅGET PÅ VÄG ÅT HELT FEL HÅLL

VÅR VANDRING HEMÅT

Och här är det jag köpt idag, allt för 500kr. Ja hitta mina små favoritställen :)




Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt det ser ut på bilderna :)Lite bilder från hotellet vill vi se å. Här hemma e de kallt å eländigt. Jag håller på å skruvar ihop möblerna. Sköt om er. puss o kram mamma å nadia, dior å zelda:)

2010-05-01 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0