onsdag

Igår hade vi skolfoto, får väl se hur de gick. De bästa va iaf att träffa mina tjejor som man aldrig gör nu när vi har praktik. I alla fall inte alla tillsammans. Sen åkte jag till praktiken och var där till tre. Ner på stan och fixa lite småsaker. Gick till um och boka tid till att byta p-piller. Sen cykla jag till jobbet och jobbade mellan 17-21. Men stanna kvar en timme till för Bella sluta 22, sen cykla vi hem till henne och la oss i soffan och kolla på film, men somna efter inte ens halva.

Imorse när vi vakna käka vi frukost sen cykla jag hem och nu ska jag bara packa lite och byta om sen ska jag träffa Bella på stan igen. Vi ska gå runt lite sen käka och gymma :) Praktiken börjar två och slutar tio då kommer Peter och hämtar mig :) Sen ska jag bara sova, imorrn börjar jag sju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0