mina fötter är döda!

Idag blev de en lång dag på stan med Sara :) Vi slutade skolan tre och åkte direkt ner på stan. Gick runt och letade efter nånting att ha på mig om de blir utgång i helgen. Men de fanns verkligen INGENTING! Brukar alltid hitta nåt, men nej inte idag. Sen gick vi och tog en paus och käka varsin sallad. Efter de fortsatte vi letandet, men de ända jag köpte idag va ett block till skolan. Halv sju gick vi till um och jag fixa nya p-piller. Sen gick vi till donken och satte oss och väntade på paola. Hon och Sara skulle gå och träna och jag tänkte också göra de. Men när jag satte mig vart ja helt död så ja cykla hem i stället. Tar de imorrn, ska plugga lite nu.


Sara och jag på donken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0