hejhej

Dagen började med att jag gick upp klockan nio. De tycker jag va ganska bra gjort med tanke på att jag hade sovmorgon och inte började förrän två. Käka lite frukost och fixa mig, sen tog jag min rangliga cykel och cykla ner på stan. Haha vet inte va de är för fel på den med den vinglar som fan! I nedförsbackar tror man att hjulen ska hoppa av eller nåt.
Jag gick till bianco på en gång och handlade min efterlängtade väska :D Har gått och funderat på att köpa den ett tag, sen märkte jag att den höll på att ta slut då fick jag panik och köpte den.
Efter de gick jag och gymma, skönt som fan vare! Men efter 10min hårdtränning på crosstrainern va ja död, och de ha bara uppvärmning, haha. Så blire när man inte har tränat på länge. Sen gymma jag.
Gick till stan och skulle möta Bella. Vi skulle mötas utanför punktingången men de gick ju som de gick. Vi gick till olika sen när vi skulle gå mot varandra gick jag inne i punkt och hon utanför, haha. Efter 5-10min hitta vi varandra. Då va vi tvungna att stå och garva i 5min. Sen gick vi till gränden och käka lunch tills jag cykla till praktiken. De blåste som fan och va motvind, trodde aldrig jag skulle komma fram. Käne mig som ekorren i ice age, haha.
De va en riktigt skön kväll på praktiken med ganska lite att göra så klockan åtta satt vi och kolla på idol. Sen tio slutade jag och åkte hem. Nu ska jag sova.
Gonatt! :)



Väskan jag köpte idag. Skorna köpte jag i veckan, också från bianco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0