toppenkväll!

Gårdagen började med jobb mellan tre och åtta.
Runt sjutiden när de knappt va nå folk satte jag på högsta volymen på radion och satt där och taggade för mig själv.

När jag slutade kom Alex och Kim och hämtade mig och vi åkte hem till Alex och jag fixade mig.
Efter en stund kom Bella, Malin, P, Linn och Becka dit och vi började supandet.
Efter lite punkteringar och grejer kom Sara, Paola och Bella till slut dit.
Det blev en sjukt rolig förfest och runt tolv drog vi till konrad och fortsatte festandet tills de stängde.
Vi gick till subway och fyllekäkade också såklart :D Sen hemåt.

Nu ska jag snart till mammas jobb och äta sen blir de jobb för min del.




Tack för en toppenkväll flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0