tjaaa!

Igår skrev jag inget. Men då va jag i skolan, efteråt gick jag till mattestugan och körde igång med min matte b kurs lite.
Sen kom alex och hämta mig och vi åkte ner på stan och skulle följa med kim när han pierca bröstvårtan. Sen gick vi och käka lite på donken och gick en sväng på stan.

Haha, jag stod och kolla på en tröja på bik bok som jag tänkte köpa, så hör jag nån bakom mig som säger: "Den där köpte ja nyss! :D". Så va de sara, vart nära att vi skulle ha samma kläder på oss igår kväll. Haha.
Efter de gick ja och köpte min jacka sen åkte vi hem :)

Jag packa mina grejer sen skjutsa alex mig till skultuna. Jag och sara fixa oss sen börja vi förfesta för oss själva. Efter en stund kom Paola och hennes vänner. Runt elva drog vi till fordonsföreningen där Simon fira sin 20-års dag.
En helt okej kväll där, fick skjuts till stan runt ett. Mötte alex och gick och käka subway sen blev de taxi hemåt.

Idag blire jobb sen en lugn kväll, nu ska jag till sara och hämta mina grejer. Har min kamera där så slänger in lite bilder sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0