tisdag!

Idag har jag övningskört för första gången på flera månader :D Och de gick riktigt bra måste jag säga! Ska gå och amäla mig till körskola på torsdag.

Jag har spinnat med Malin också, fan va vi kämpa! Älskar känslan när man går ner från cykeln och stretchar.
Liftade med Malin till solstudion och sola, sen vandra jag hem.

Nu har jag duschat och käkat lite. Snart börjar desperate houswives, fan vad jag har längtat!

Och en sak till, JAG HAR BOKAT STUGAN I ÅRE :D Så vecka nio bär de av till åre med Bella, Becka, Linn, Alex, Kim, Matilda, Blondie, Marcus, Adam, Lingon och Tom :D WOHOO säger ja bara!


Sara och jag i väntan på bussen i morse :)

Här kommer lite bilder på stugan i åre;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0