mässan

Igår va jag, Bella, Becka och Linn hemma hos alex och kolla på film och snacka hela kvällen, sen sov vi där. Såklart missa vi desperate housewives, glömde helt bort de. Får kolla på reprisen på söndag :)

Imorse när Bella och Linn gick upp klockan sju kändes de så jävla skönt att jag och Becka börja kvart i ett och kunde sova hur länge vi ville :D Vi har vart på gymnasiemässan och jobbat och dom hade första passet.

Vi va på mässan i fyra timmar, de gick ganska fort. Sen kom Peter och hämtade mig och vi åkte till körskolan och skrev in mig och boka några körlektioner :) Efter de övningskörde jag i två timmar.
Nu äre dags för lite käk sen plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0