Kryssningen bokad :D

Skrev inget igår, men jag va nere på stan och fikade med Bella och Malin.
Vi tog en sväng på stan också. Jag köpte en ny halsduk och två tröjor :)
Sen åkte jag hem och kollade på män som hatar kvinnor med alex.

Idag har jag vart i skolan duktig som jag är :)
När vi sluta åkte jag och Becka ner på stan och hon piercade sin andra bröstvårta och sen gick vi till Silja Line och bokade kryssningen :D 13-15 december till tallin :D:D Sen har jag inte gjort så mycke mer sen dess.

Vi tog lite bilder igår i skolan, men av nån konstig anledning vart nästan alla suddiga när ja la in dom på datorn :/


Becka happy och Linn bakis, haha.

I väntan på rektorn :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg design :)

2009-10-03 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0