göteborg

Ojj de va ett tag sen ja skrev. Men den här veckan har jag mest haft praktik och övningskört ganska mycke.

Igår efter praktiken kom alex och hämta mig. Vi åkte och hämta becka och kim och åkte till göteborg. Efter typ tre timmar va vi framme, vi checka in på hotellet och sen gick vi ut och käka på en grekisk restaurang. Efter de bev de nån cider och jäger och sen sova.

Dagen har bestått av massa shopping :) Köpte massa saker, bl.a. ett par knähöga stövlar, underkläder, lite tröjor, ett armband och lite annat. Runt fem började vi åka hemåt och de tog sin lilla tid. Tio va vi hemma och nu har jag packat upp mina grejer och sitter och halvkollar på en film med alex.

Nu ska ja engagera mig lite i filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0