good morning people

Ojj va man mår bra idag då!
Känner mig riktigt sugen på att dra iväg och jobba om två och en halv timme.
Men min huvudvärk förklarar ju bara vilken toppenkväll de va igår! (Y)

Dagen började med att jag och malin skulle iväg och sola klockan tolv. De blev lite kaos av de, en stulen cykel, en bil som inte går igång och lite så. Sen när vi väl träffas på solstudion så slänger jag i pengar i ett solarium där de redan ligger nån. SMART sandra! Så där rök dom pengarna så jag fick slänga i nya. Undrar hur hon som fick sola 24 min extra såg ut när hon kom ut, haha. Nya rör till och med.

Efter de åkte jag och alex till mammas jobb och käka tacobuffé :) Och så passade mamma och anita på att fixa en maskeraddräkt åt alex. Dom fick den smarta idén att han skulle va kock.

Klockan tre börja ja jobba. Jobbade med becka så tiden gick skitfort. När ja sluta kom alex och hämta mig och vi åkte hem till mamma och fixa oss. Sen hem till jens på förfest :)
Runt halv tolv tog vi taxi ner på stan och skulle in på konrad. Men den kön va ju inte så rolig så de blev silk i stället. Första gången jag har haft kul där. Och riktigt kul hade jag också!

Har bara lite bilder sara har resten;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0