gårdagen

Igår hann jag med ganska mycke tycker jag. Gick i skolan till två sen åkte jag, Bella och Sara ner på stan.
Vi tog en fika och gick runt lite. Jag köpte en mössa och en ipod :)

Sen åkte jag hem en sväng, plugga och åt.
Ner på stan igen, mötte Bella och vi tränade. Riktigt duktiga va vi faktiskt, vi kämpade som fan! Efter duschade vi och basta till och med :)
Sen vart de donken, haha. Satt där i en halvtimme och vänta på sara.

Bella tog bussen hem och jag och sara gick på bio :) Vi såg äntligen midsommar, den va helt ok. Men vi va heelt själva i salongen, de va de bästa. Haha :D Eller popcornen och colan va nog bäst!
Sen va de bara hem och sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0