första praktikdagen!

TJAAAA!
Tänkte berätta lite kort om helgen.
Lördag hade jag alex och mamma fettohelg. Vi åkte och köpte pizza och godis och hyrde två fimer. Den första sög, haha. Men den andra va bra.
Söndag låg jag och alex i badet och käka ben and jerrys på förmiddan när vi vakna sen spela vi diddy kong racing. Nintendo 64, bästa spelet nånsin! På kvällen kom Becka och Kim och vi kolla på film.
Sen hände de inte så mycke mer faktiskt.

Idag gick jag upp klockan sex för första gången på väldigt länge. Kul vare inte. Praktiken börja sju.
Dagen gick skitfort och vips så va klockan tre :)
Åkte ner på stan och köpte nagelförstärkning sen åkte jag och mötte Linn. Vi gick till körskolan och plugga lite teori :) Ja klara första steget! WOHO, första gången ja är där.
När ja va klar kom Peter och hämta mig och vi åkte runt och övningskörde en timme sen hem och käka.

Nu ska ja hoppa in i duschen och sen lägga mig och kolla på tv.

Kommentarer
Postat av: sara

Får jag chansa på att de var du som bestämde den första filmen ;)- den va ju dåli!

Pusså saknar dig.

2009-10-19 @ 22:09:41
URL: http://sarawikmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0