du är bara en stor idiot

Jag fattar inte hur jävla idiotisk man kan vara. Fattar du själv vad du håller på med? Fattar du själv vad du har gjort? Om du vet så jävla mycke kan du väl åtminståne stå för vad du säger och bevisa saker! Det du gör är ju bara stört. Fattar du inte hur mycket du har sårat henne? I mina ögon är du en stor idiot som inte är värd någonting!

Gomorron alla.
Har precis vaknat och sitter och käkar frukost. Ska snart ta bussen ner på stan och sola och fixa lite saker. Sen till praktiken som börjar två. Slutar tio då ska jag bara hem och sova :)

Nu har jag fixat mina halloweenkläder också :D Så nu är ja redo! Nästa helg blire konrad där dom har halloweentema och helgen efter de blire Maddes halloweenfest ute i svanå :) Jag längtar!


Du är bäst gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0