pizza time!

Sitter och väntar på pizza :) Efter jul äre fan slut på sånt, då börjar jag och bella hårdträna! Haha, de betyder typ max 3dagar i veckan för oss.
Har inte riktigt gjort allt jag hade planert att göra idag, men mycke av de fick ja gjort. Sen vart ja lat, haha. Men jag hittade en parfym som jag velat ha ett tag på rea för 200kr, då vart jag glad kan ja säga! :D

Imorrn ska jag i alla fall hem till Bella efter skolan och prova hennes systers balklänning. Och jag hoppas verkligen att jag kan ha den, har inte råd att slänga ut över 2000kr på att hyra en balklänning. Annars blire ingen bal för mig, men de vill ja ju inte missa.

Ne nu kommer mamma med pizza :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0