oh boy you drive me crazy

Halv fyra idag skulle jag på synundersökning som jag totalt hade glömt bort.
Fick gå ut i snöstormen och ställa mig och vänta på bussen hur länge som helst. Allting blir så mycke jobbigare när man inte mår så bra, tyckte jättesynd om mig själv när jag stod där och höll på att blåsa bort.

Sen har jag vart jätteduktig och städat min kaosiska byrålåda. Där hamnar allt som man inte har nån aning om vart man ska göra av de.

Klockan sju träffa ja Bella, Becka och Linn på Gränden och de blev lite fika/käk. Sen kom Matilda efter en liten stund också. Vi satt där i nån timme sen kom alex och hämta mig.
Vi har nyss käkat varma mackor, nu blire film. De de bästa som finns när man är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0