getting out of this

Måndag, och jag är sjuk igen.

Lördags vart asbra! Först förfest hos erica där vi blev bjudna på tacos och bål, vi va tyvärr tvugna att dra vid åtta, efter de hade vi ingen skjuts :/ Men de va kul att träffa erica och madde, de va ett tag sen.
Sen ut till Sara i skultuna där förfesten fortsatte en stund till. Runt tio drog vi vidare till svanå och maddes halloweenfest, och den va riktigt lyckad!

Söndag morgon mådde jag inte allt för bra. Men de mesta gick över efter en kalldusch och spicy. Klockan ett va jag och alex och kolla på en lägenhet på oxbacken. SKitmysig va den! Får se va de blir av med de.

På eftermiddan va jag, mamma och nadia på the studio "modell för en dag".
Redan i början när jag blev sminkad började jag frysa skitmycke och satt och darrade. Tog en alvedon, då försvann darrandet iaf. Sen tog vi alla bilder. Tur att de inte syns så mycke hur dåligt ja mådde.
När ja kom hem hade ja massa feber.

Så idag blev de ingen praktik heller. Tog mig nyss upp ur sängen och blir nog att återvända dit snart igen.
Tänkte bara slänga in några av bilderna dom tog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0